Düğün Fotoğrafı Deyince - Başak Büyük Photography

Eveeet, ve düğün geride kaldı..Tüm o heyecan, mutluluk sarhoşluğu, stres, yorgunluk artık bitti.Peki siz o koşturmacalar arasında, kendi düğününüz nasıldı görebildiniz mi? Ben pek sanmıyorum... O yüzden hep söylediğim gibi,  size düğününüzü en güzel anlatacak en son şey fotoğraflar olacak..ve de onu kimin çektiği, nasıl çektiği çok önemli.. Çeken kişi isterse dünyanın en iyi fotoğrafçısı olsun; istediğiniz gibi olmayabiliyor o fotoğraflar..çünkü sizin beklentinizi fotoğrafçınızın iyi anlaması, sizin ona kendinizi iyi anlatabilmeniz ve fabrikasyon işlerden, tekelden kaçınmanız en önemlisi..

kendi deneyimlerimden de yola çıkarak size önereceğim bir isim var: Başak Büyük.. hem işinde usta, hem çok sıcak, çok cıvıl cıvıl, hem de ticari olmayan bir yapısı var..kendisini yakından da tanıdığım için kefil olabilirim bu konuda..Onun samimiyeti ve sıcaklığı, hem de işindeki profesyonelliği size bu süreçte çok yardımcı olacak, ben inanıyorum. 

Aşağıda birkaç örnek çekimini paylaşıyorum. Evlilik konusunu atlatınca doğum fotoları için yine gidersiniz kapısına:)

Daha detaylı bilgi ve çalışmaları için, Facebook'da Başak Büyük Photography sayfasından kendisine ulaşabilirsiniz. 

















Yorumlar