Mimlendim...


Sevgili Sezen'in blogunda geçen hafta mimlenmiştim:)  Eşleştiğim Kendinin Ruh Doktoru blogunun sahibesi benden önce davranıp sorularını hazırlayıp yanıtladı bile:) Bu ara eve işten geceyarısı dönebildiğimden idare et canım artık:) İşte senin sorularına cevaplarım.

Kendinin Ruh Doktoru'nun soruları:

  • Sevgilinizle nerede ve nasıl tanıştınız? 
Sıcak bir Temmuz günü İstanbul'da Rock'n Coke Festivalinde.
  • Görür görmez ben bu çocukla evleneceğim dediniz mi? 
Görür görmez "işte bu" dedim.
  • Birlikte yediğiniz ilk yemek? 
Susamlı çıtır tavuklar, patates kızartması , mantarlı krep ve bira. Kadıköy İsis'te.
  • Birlikte yaptığınız ilk yolculuk? 
Arabayla Bodrum'a dalışa gittik, bir bayram tatiliydi.
  • Sizce kim kimi daha çok seviyor? 
Eşit bence:) 
  • Evlilik teklifiniz nasıldı? 
Çok güzeldi:) Hepsini anlatmadan ipucu vereyim siz birleştirin hayalinizde:) ıssız, yıldız, ada, gece, kumsal, hiç iletişim yok, turkcell çekmiyor vs.
  • Nasıl bir gelinlik giymek istersiniz? 
İki tip giymek istedim biri romantik ve Hellenistic tarzda, biri de bir o kadar asimetrik kesimli ve modern. Birer hafta arayla iki ayrı şehirde olan düğünümde ikisini de giydim.


Yorumlar