Davetiyeniz Farklı Olsun- Dijital Çağa Uyalım!

farklı fikirler // original, different ideas

farklı ve orjinal bir fikir olarak, davetiyenizin görselini dijital ortamda hazırlayarak CD'ye çekebilir ve konuklarınıza bizzat kendiniz seslenerek, onları düğününüze davet edebilirsiniz. 

Resimlerinizden oluşan bir film ve sevdiğiniz müzikleri de CD içerisine koyabilir ve onlara kalıcı bir hatıra da bırakabilirsiniz.  Tanışma hikayenizi, evlenme kararınızı, evlenme teklifinizi kısa filminizde canlandırabilirsiniz. 


  • "Benim davetiyem farklı olsun", 
  • "Bu devirde böyle davetiye mi kaldı",
  • "Benim davetiyem durmasın, oynasın",
  • Benim davetiyem çöpü boylamasın",
diyenlerdenseniz eğer, işte bu fikir tam size göre. Artık içinde bulunduğumuz dijital çağda da çok beklenir bir hareket:) O yüzden rahat olun, çok yaşlı konuklarınız dışında CD veya DVD'yi açmakta pek zorlanacak insan olduğunu düşünmüyorum. Ki onların da; biri tarafından bir bilgisayara koyulup kendilerine gösterilecek bu tip bir film ve davetiyeyi oldukça hoş karşılayacaklarını ve şaşıracaklarını da biliyorum. 




Yorumlar