Tanrım Evleniyorum Yeni Logosuyla Facebook 'ta!

Tanrım Evleniyorum blogumu artık Facebook'a da taşıma vakti geldi. Hatta geç bile kaldım. Burada daha geniş kitlelere ulaşıp daha eğlenceli ve anlık paylaşımlarda bulunabileceğimizi ve daha ineraktif bir ortamda fikir alışverişi yapabileceğimizi düşünüyorum. Hepinizin düşünceleri ve geri dönüşümleri, desteği benim için çok önemli.


Sayfaya yeni yeni blogdaki paylaşımları eklemeye başladım. Yakında herşey eklenmiş olacak, resimleri de albümler halinde bulabileceksiniz. Bana destek olarak başlayabilirsiniz. Hadi beğen butonuna basarak başlayın. Hiçbirşey kaybetmeyeceğiniz gibi ara ara nefes alacağınız gönderiler görme şansına da sahip olacaksınız.

Beğenmek için sağ kolondaki Facebook butonuna basmanız veya aşağıdaki taze, yepyeni logomu tıklamanız yeterli.

Yeni Logom

Bu arada yeni logom nasıl olmuş? görüşlerinizi bekliyorum.

)



Yorumlar