Düğününüzde Evcil Hayvanınız Olursa Ne Düşünür? // Pets in Wedding Ceremonies


Love is in the air....


Uzun zamandır sizlere yazamadım üzgünüm:( Ama inanın herhalde hayatımın en yoğun zamanlarını yaşıyorum diyebilirim. Hani böyle rahat batan, sürekli kendine iş çıkaran tipler vardır ya, durağan olamayan ve sürekli hareket halinde birşeyler yapması gereken tipler, işte ben onlardanım malesef. Güzel yanları olduğu kadar yorucu yanları da oluyor elbette ama ne yapalım ben böyleyim. E insanın 5 tane da ayrı blogu olunca onlara da yetişmek bir hayli zor oluyor elbette.


Öhöm öhöm, neyse konuya gelelim:)

Bugün sizinle epey eğlenceli birşeyler paylaşmak istiyorum:) Hayvanları ne kadar sevdiğimi ve kedimle maceralarımı da artık sanırım biliyorsunuz:) (bknz: Mantarın Maceraları) Bugün, hayatımızın her anına iştirak eden o çok sevgili dostlarımızı düğünümüzde de yanımızdan ayırmak istemezsek neler olur, onlara bakacağız. Nasıl senaryolar, ne ilginç görüntüler ortaya çıkar, sizlerle onları paylaşmak istiyorum.

Hem de onların ağzından:))))


"Korkuyorum, sence beni kabul edecekler mi?"

"Onu bana ver dedim, orada diğer kızlar gibi peşinden koşmamı bekliyorsan yanılıyorsun"

"eveeet oldu, kimse anlamayacak, çok güzel bir gelin oldun"


"ayrılıııın, beni buna ortak edemezsiniz, ayrııılll!"

"çekme dedikçe çekiyorlar, bakmıycaaam"

"o benim çekil dedim sana, bak nasıl öpüyor, hoop hoop!"

"ama gerçekten bilerek olmadı, parmağıma takıyordum biraz büyükmüş:("


"hep mesai hep mesai, hakkikaten bıktım"

"hazır değilim, bana sordunuz mu? hazır değilim off"
"seni dünyanın en mutlu kadını yapacağım, canımsın"

"hani söz vermiştiniz hani bendim gelin çiçeği:("

"daha ne kadar bekleyecekmişiz burada ben anlamadım gelen giden yok, düğün başka yerde mi acaba?"
"umarım yanlışlıkla benim üzerime basmaz, hayır ayakkabıyla aynı oldum o nolucak!"

"ters bi harekette işin bitik dostum, bugünbe bugün bu ailenin bodyguardlarıyız biz"

"duruuuun, siz evlenemezsiniiizzz, çünkü siz kardeşsiniiizzzz!"
"pardon da abi, kaç saattir bekliyoruz, böyle işin içine...."



Yorumlar